Sunday 28 August 2011

first day jejak KL ^____^

ermmmmm....
hari ni...
aku nk gi KL dgn mem aku pukul 2 nnti....
tp...
sebelom 2...
aku kene laa jmpe awek aku duluuu sbb dia nk gi pahang...
sedey2 raye sowg2 la aku kt sini...
x pew x pew...
aku dh jnji dgn dia...
taon dpn aku teman dia balikk kampung...
hehehhehee
memang meraung dia aku tgok mcm x nk lepaskan kan aku jewww(batax jew)
aku ckp dgn dia...
jge diri elok2 yerrr jgn nakal2 sy syg awkkkk....
dia diam jew melayan perasaan dia yg tgh sedey...
lepas hbs 2 aku salam abg2 dia (ceh!!bajet jew...mcm brother arr)
sayu jewww hati biler dia masuk ke kerete dan berlalu pergi sambil melambai2 kan tangan...
mcm setahun jewww x jumpe..minggu dpn jumpe lg...
kah3!!!!
tp memang sayu gilew dohhh...apew2 pon MASIH TERSERLAH AYUMU...
hahahahhahaa dah mcm tajuk lagu kumpulan exist pulakkk....
^_______________________^
yess!!!!!!
mse yg di tunggu2 utk ke KL...
aku dress up simple jeww...
cume kasut jewww SUPRA...
kah3!!! bg kelam kabut sikit...

mase tggu bas dgn mem aku....
memang bengang arrr...
lame gilew x de basss
lame punye tggu bawu ade...
alhamdulillah...dh laaa hari mcm nk hujann...
masuk je bass...
aku dgn mem aku duduk arr kt belakang sekali...
ikutkan aku nk berdiri jeww sbb aku memang x suke duduk dalam bas...
dipikir2 kan balikk memang lame sampai kt KL sentrel.....
sampai2 naik laa monorel....
memang ramai gilew owg....
x pew2...
relax2 bulan puase meyh!!!
masuk jew monorel memang x bley blarr arrr...
mem aku mcm x pernah tgok PUDU RAYE DAN KLCC...
aku ckp dgn dia...
ko indonesia bawu sampai sini keww
terus senyap dia...
hehehehehehehehe
aku igt nk turun IMB sbb nk terus gi TS...
aku ckp ko...
memang ramai gilew owg....
ermmmmmm
penat gilewwww
jalan sungai wei,pavilion,TS, dan lintasan jalan raye....
aku nmpk laaa ade satu kedai baju ni...
cantek2 baiii
harge ponnnn perh!!!!!
dua helai dh 95...
tp smart....
aku ponnnn beli laaaaaaa
hehehehehehhehehehe
dh pukul 6.30!!!
yawww!!!!
nk bukak puase ni...
td mase turun monorel aku nmpk MecD...
aku dgn mem aku terus gerak gi sane...
sampai2 jewww...
nsb baek x ramai owg...
sbb bawu pukul 7 kan...
alhamdulillah...
ade satu meja kosong...
aku suruh mem aku tunguu
dan aku gi order...
nk tgok apew aku order...
siap plastik baju lg aku tayang...
kah3!!!!
alhamdulillah kenyang....
lepas 2 gi laa balik ke IMB amikk monorel nk gi KL sentrel...
amik basss dan alhamdulilah sampai di rumah....
^______________________^
memang best gi KL...
kali pertame jejak KL sendiri tanpa bantuan family...
hhehhehehehehehehee
memang best!!!!

No comments:

Post a Comment

kalau mcm best comment laa...
jangan kutuk2 pulakkk
^____________^