Friday 15 July 2011

hari yang malang menjadi hari yg paling bahagia....

hehehehehee
yeah!!!!!
hari ni ain maisara novelis (impiana)
dtg sek aku.....
memang best!!!!!
mse aku jage kt pagar belakang....
aku tgokk ain maisarah tgh berucap....
aku terus blar dari tempat jagaan dan terus ke tapak perhimpunan....
sampai2...
dia dh hbs berucap...
ermmmm
x dpt amik ikhtibar apew yg dia ckp kan...
lepas dia bg mikrofon kt cikgu...
cikgu bg pengumuman sesiapa yg hendak mengikuti bengkel
akk ain maisara novelis (impiana) sila bg name...
pendaftaran terhat...
lepas aku dgr 2...
aku terus ke tempat jagaan aku balik..
lepas cikgu suruh masuk kelas...
aku terus gi tapak perhimpuanan...
aku tgokk ramai yg bg name...
aku memang mlzzz nk berebut2...
lepas 2...
aku amikk beg aku blarr masuk kelas...
sekali aku jumpe farah binti badrul...
dia ckp...
"wan!!!!aku dh letak name kau"
aku pon terkejut....
"btol kew!!!!sumpah!!!!terime kasih beb!!!!"
lepas dgr berita gembire...
aku terus masuk kelas...
x sabar rasenyer nk tggu lepas rehat..
sbb bengkel 2 ain maisarah nnovelis (impiana)
berada di bilik media....
masuk jeww kelas...
aku tgokk budak2 kt kelas 2...
lansung x ceriter psl akk ain maisarah..
ermmm
entah lah...
memang bukan jiwa novelis kott...
agak2 dalam 10 minit...
cikgu norhapizah iaitu cikgu BM aku ponn masuk..
lepas bg salam...
cikgu ade bg kertas markah lisan...
lepas semua dh dpt...
cikgu terus ckp..
"siapa yg x bt lisan lg...sila bangun sekarag!!!"
nsb baekk aku dh siap..
cume kawan baik aku AZIRUL DAN HAMZI jewww
x siap...memang pecah!!!!
kwn2 aku yg x siap..
bgun...
sekali ade pengumuman...
TING TONG TANG!!!!!
"asalamualaikum dan selamat sejahtera...perhatian kepada pelajar yg telah mendaftar 
 utk bengkel akk ain maisara novelis (impiana) sila ke bilik media sekarang juge...
 ulang suara....perhatian kepada pelajar yg telah mendaftar 
 utk bengkel akk ain maisara novelis (impiana) sila ke bilik media sekarang juge..."
aku terus tersenyum.....
lantas mengambil buku (tak bisa memilih mu) utk mendapat kan tandatangan ain maisara 
novelis (impiana)...
lepas keluar kelas...
ade suara memangil name aku...
"wan!!!!!"
tgok2..fatima rupanya....
"ko gi bengkel 2 ke wan"dia terkejut...
"yerlah....farah yg letak...mula2 aku x sempat..sbb aku tgokk mcm lmbt sgt...
rupa2nyer...farah baek hati sgt letak name aku..."
dh sampai bilik media...
aku tgokk farah dan izham dh duduk...
sekali aku dgr ade suare memangil aku lg...
"wan!!!! dok arrr sini!!!"
sekali tgokk farah farhana kelas 4D...
x sangka dia ponn minat ain maisara novelis (impiana)...
lepas aku duduk...
dia ponn ckp arrr...
"wan...ko masuk jgkk kan bengkel ni..
aku igt ko mlzzz"
"x delah farah farhana...farah binti badrul yg letak kan name aku...."
lepas semua dh duduk tempat masing2...
ain maisarah ponn memulakan lah bengkel dia....
lepas dh bg tips2 semua...
aku tgokk semua serbu kt akk ain maisarah novelis (impiana)...
aku ponnn duduk arr jap...
agak2 dalam 5 minit...
akk ain maisarah ponn keluar...
aku ponnn terus kejar....
akhirnyerr dpt jgkk berckp dgn akk ain maisarah...
aku ckp arr...
"akk2 sy ade satu ceriter tentang diri sy jgk bley kew???"
dgn senyum mengeluarkan lensung pipitnyer terus berckp...
"apew2 saja ridzuan janji ceriter 2 menarik...!!!"
lepas 2 farah farhana ponn sembang dgn akk ain maisarah tentang karya dia...
aku ponn keluar novel (tak bisa memilihmu) serta pen dan terus bg kt 
akk ain maisarah utk sain...
tp...
hanya sain...
dia ckp...
"klu nk ucapan dtg kt pameran buku akk yerrr..."
aku tgokk ramai amik gmbr dgn dia...
mengunakan camera ataupon henfon...
ruginyerrr aku x bawak henfon...
klu x bley aku amikk gmbr dgn dia...
dan batak2 dgn kwn aku yg x dpt masuk bengkel 2...
wakakakkakaa
ermmmmm
lepas masuk kelas...
aku tgokkk ade lg 15 minit utk rehattt...
aku ponnn terpkr2..
klu aku keluar rehat bersame pelajar2 yg laen..
tkot x sempat berjumpe dgn akk ain maisarah utk beramah mesra dgn dia..
lepas 5 minit...
aku pon amikk kesempatan rehat pengawas iaitu rehat 10 minit lebih awal..
aku pon minta kebenaran cikgu utk keluar kelas..
nsb baekk mase 2 mase sivik..
klu mase selain sivik..
alamatnyerrr lmbt lah keluar...
lepas jewww kt tempat pameran 2...
aku ingat nk beli satu buku lg...
aku tgokk akk ain maisarah tgh duduk memerhatikan aku...
dia igt aku nk beli novel dia..
tetapi niat aku nk membeli novel yg bertajuk"contengan jalanan"
bukan dia yg tuliss..
tp owg laenn...
lepas aku dh beli buku 2...
aku sajew2 jewww nk bg dia bengang sbb x beli buku dia...
aku ponn ckp lah..
"alo3...kesiannyer x dpt beli buku yg dia tulis..."
dia ponn ckp dgn ayu sekali...
"2 lah...merajokk lah mcm ni"
utk menyedapkan hati dia...
aku nmpk ade buku impiana...
aku ponn ckp kt abg 2...
nk tukar dgn buku ni bley...
tp byr 50 sen lah...
sbb harge dia RM20.50...
aku byr 20 jewww mula2 sbb harge novel CONTENGAN JALANAN 2 RM 20...
aku ckp lah x de duit...
ala...
halal jelahh 50 sen 2...
sekali pejual 2 ckp..
x ley dixxx...
sekali akk ain maisarah ckp....
"x pe2!!..sy byr...jarang nk tgokk lelaki yg mcm ni bace novel"
aku pon tersengeh2 meminta autograf kate semangat berserta terima kasih...
sekali akk ain maisarah ckp..
"nk bergmbr dgn akk x???"
aku ponn ckp lah...
"hehehhee....bley jgkkk"
memang best!!!!
dpt bergmbr dgn akk ain maisarah....
alhamdulillah....
akhirnyerr dpt jgkk aku jumpe dan bergmbr dgn akk ain maisarah yg mengunakan camera dia okkk
bukan camera or henfon aku...
waakakakakakakka
memang best hari ni!!!!!!!!
yeah!!!!!!!!!!
thnkzzzz akk ain maisarah!!!!
sy sentiasa sokong akk dari belakang!!!!!!!
yeah!!!

No comments:

Post a Comment

kalau mcm best comment laa...
jangan kutuk2 pulakkk
^____________^