Tuesday 12 July 2011

sukan 2011 di smkpp bley tahan lah ^^

dh lah aku bgun lewat...
pukul 7.15 pulak 2...
cikgu suruh dtg 7.15...
aku bgun 7.15..
memang banggelah...
mandy punye mandy...
alhamdulillah...
3 minit jee
wakakakakaka
pki baju apew semua terus aku suruh bapak aku hantar....
sampai2...
aku tgokk ramai x siap lg..
memang sakai...
7.30...
x siap2 lg..
memang janji melayu bak kate mak aku
wakakkakaka
tepat pukul 8...
bawu lah bersiap sedia utk kawat....
yg x bley blar..
sempat lg bergmbr...
x cye...
tgok lah...



ni ikmal......
mem lame aku jgkk lah...






ermmmm ni kenalan...
x jd mem lg...
name dia ponn aku x tawww
wakakakka
tp..yg aku taww dia pengurusi rumah biru..
apew2 pon memang best jgk lah lepak dgn dia...



name dia ni bowie foo...
dia ni ponn kenalan jgk...
f2 rasenyerrr
dia ni baek jgk lah...
asix2 pgl aku susu...
mentang2 aku minx susu dari diowg...
diowg dh pkr laen...
ish3...
apew nk jd budak zaman skrg...
apew2 pon...
memang best...
walaupon x menang tarik tali...
dapat no 2 ponn jd lah...
dan kawat kaki ponn dpt no 3...
wakakaka
ok jgk lah
jnji x last....
dan yg plg aku sedey 
rumah biru last pulakk 2
x pernah2 biruu last...
ermmmmmm
taon depan comform juare!!!!
yeah!!!
^___^
SUKAN TAHUNAN 2011 SMKPP MEMANG
BEST!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

kalau mcm best comment laa...
jangan kutuk2 pulakkk
^____________^