Monday 27 June 2011

dimana akan ku lepaskan derita dan sisa hidup ku ini....

ya allah....
kenapa diriku bagaikan orang yg tidak bernyawa...
bagaikan bunga yg kembang ceria tp diam membisu...
ku berserah kepada ilahi....
ku terima dengan rela hati...
ku perdoa agar kau bahagia...
aku redor tanpa rasa hiba...
meneruskan hidup jalan yg berliku...
semangat ku dipenjara hatimu....
bukan ku pinta segunung janji..
tidak ku harap sinaran ini...
cuma ku ingin hanyalah kamuu...
hadirmu dalam mimpi....
umpama bidadari..
potrettmu kuketepi mengharap kau kembali....
mengapa ketika bila aku sendirian...
terkenang kenangan waktu kita bersama...
piluu rasa hati bila engkau tiada disisi.....
indah waktu itu bila engkau disampingku..
seakan dunia milik kita berdua..
kini engkau tiada hanya aku..
dilamun rindu.....
beri kan lah kesempatan utk aku mengucapkan
kasih syg ku padamu...
tak perlu kau meragui ketulusan hati ini..
kerna aku disalah mengerti....
tidak pernah pon terlintas utk aku melupakanmu...

No comments:

Post a Comment

kalau mcm best comment laa...
jangan kutuk2 pulakkk
^____________^