Tuesday 21 June 2011

CAMERON HIGHLANDS MEMANG TERBAEKK!!!

perh!!!!
memang best gi cameron waaa ckp luuuu....
wak2 dalam bass mase nk bertolak...
aku dok belakang sekali....

memang mengantokk btol dalam bass
2 jam pulak perjalanan...


mase berehat di tapah...
memang best arrr
sbb keluar dari bass nk market kasut skt kat yell...
wakakakka
sampai jewwwww kt satu kedai ais blanded
puan hasni tgok aku mcm x de duit je nk beli ais blanded
sekali dia ckp "wan nk kew"
aku terkejot...
biar btol puan hasni ni baek btol..
aku pon angguk jelah...
rezeki jgn ditolakk beb!!!!
lepas masuk dalam basss!!!
aku tgok yell bengang jewww dgn aku..
sbb aku tayang kasut dgn dia...
yg plg aku benci sekali...
jalan nk gi cameron 2...
perh!!!
memang bengang arrr
naek bukit satu hal...
pas 2...
jalan pusing2 mne x pening aku...
nsb baek aku x muntah..
padahal aku nk muntah..
tp aku caverrr..
wakakaka...
lepas 2...
aku tgok ade air terjun...
dalam hati aku...
rasenyer pergi ni...
tp..


aku tgok bass mcm x nk berhenti jewww
tiba2...
dia berhenti jauh dari air terjun 2..
memang menyirap arr aku nk berjalan gi sane...
tp x pe...
memang best...
dpt bergmbr di air tejun....
dan sgt best...
wakakakkakaaa
hensem x???



tp...
yg aku bengang skrg ni...
ade pulakk sowg makhluk allah ni...
amik gmbr aku...

senyap2...
nsb baekk lelaki..
klu pompuan dh lame minx couple...
wakakakkakaka
tp...
x pe...
thnkzzz sbb seburuk2 aku ade jgk owg amikk gmbr aku..
wakakakkaka
lepas hbs 2...
masuk arr bass balikk
aku tgok ade satu beg...
cantekk...
igt nk beli utk ehem2 aku...
tp...
dia x suke pakai beg...
soo
aku lupekan jelah beg 2...
wuhuhuhuhu
agak2 dalam 30 minit...
sampai lah ladang teh herbe..
perh!!!!
sejukkkkkk
dan bawu harman tehhhhhh
cantek x permandangan...
sukenyerrrr2

ish...
tangan sape menyibukk ni

dan bergmbr bersame kwn2...
^__^
lepass hbs 2...
masukk lah dalam basss
aku ckp kt korg..
memang hebohh satu basss
aku bt...
wakakakakakkaa
apew2 pon...
cikgu dan budak2 junior memang spoting...
korang memang de best lah....
agak2 dalam 20 minit jgkk lah...
aku tgokk banyak hotel2 ni...
aku pon dh mula senyum ke telinga sbb tdow hotell..
tp...
semua 2 jd kenyatann...
tdo dekat dgn kawasan hotel jew...
hahahhahaa
kt satu dommm
ni lah rumahnyerrr

best jgk bergmbr beramai2...
lepas masuk dalam umah 2...
perh!!!!!
memang wangiii arrr biler msukkk
bawu stoken jewww lebih.....
wakakakkaa
tp...
x pewwww
badan btol2 letih...
dalam satu domm 2....
agak2 dalam 7 owg lah...

bilik tdow dia ok jgk lah...
2 tingkat...
antarenyerr...
mamat 4D
yell 4D
izham 4A
azhar 4A
aiman 4E
dan sowg budak f3 amirul hafiz...
lepas letakk beg apew semua...
aku baringg arrrr
igt nk tukarr baju tp penat sgt...
tiba2...
cikgu bg pengumuman...
"ok..semua...dh masuk wak2..semua solatt k...hari ni kite x berjemaah..."
aku pon ckp arrr
ok cikgu...
cikgu pon ckp..
"solatt tawwww"
aku pon ckp...
klu senyap 2..
solat lah 2 cikgu,..
wakakakaka
semua gelakkk
sekali...
cikgu bt jgk solatt berjemaah
wakakakakkakakaa
memang kesian muka diowg...
aku tgokkk...
lepass solattt
masuk arr bilik...
aku tgok mamat lepak katil aiman...
aku tgok mamat enjot2 katil 2 sampai patah...
waakakakkakaa
sekali yell bahan...
bontot sialll
aku pon tergelakk arrr
wakakkakaka
dh rehat tukar baju apew semua...

terus keluar gi makan...
makanan yg disediakan pon ok jgk lah...
best...
lepas hbs makan...
igt gi kilang chocolate..
tp..
gi ladang strawberry dan bunga2 dulu..
memang best lah...

tgok kaktus.....







dan ladang strawberyy
memang best!!!!
lepas dh nk balikk
nmpk bajuuu
ermmmm
canteekkkk jgkkk
igt nk belikan utk diaaa
tp...
ermmm
dia nk pki kewwww
aku pon terus pkr bende laen...
masuk jewww basss
memang diamm arr aku..
penatt lah katekan..
tp...
memang best!!!!!
lepas solattt jumaat
cikgu bg izin pergi pasar malam..
dekat je...
tp...
memang arrrr
ramai gilewww owg..
dan plg aku benci naik bukit =="
huhuhu
dkt pasar malam 2 niat aku nk belikan hadiah utk ehem2 aku...
aku tgokk ade makanan sedap2
perh!!!!
gugur iman aku..
tp...
aku x kire...
aku nk beli utk ehem2 aku duluuu
sekali aku tgokk ade satu anak patung ni...
comel sgt...
harge dia RM20...
aku minx 10 rgt...
dia ckp x ley
dia bg 15
tp...
aku ckp arr dgn pekedai 2...
ni utk anak yatim..
kesian dia..
lg pon sy x de duit...
sekaLI dia bg 10 rgt!!!
wakkakakka
jimat duit aku!!!
lepas dh beliii
aku tgok ade satu snow cap ni...
cantekk jgk...
apew2 pon thnkzz yell sbb puji aku dgn snoww cap 2..
wakakakkaka


comel x aku pki
lepas aku balikk aku yell dan hafiz balik dari domm
aku tgokk ramai x balikk lg...
aku pon baring arrr kt katill...
aku dgn yell pon baring arrrr
aku tgokk diowg dh balikk
aku ckp ko...
memang riuh rendah arrr
citeer psl blue arr apew arrr
mencarut apew semua
aku ckp dgn ko
memang pecah perut aku malam 2...
wakakkakakaka
malam skt...
lg dasyat...
bukak lagu lucah2 arr
apew semua arrr
wakakakkaka
sumpah!!!!
gilew babi aku gelakkk!!!!!
tp...


yg plg aku benci..
lahanat mne tah amik gmbr aku tgh tdow dgn yelll!!!!
kan dh kantoiii
klu awek aku dan awek yell tgokk ni..
mau minx clash
wakakakakaka
tp x pew...
smart jgkkk....
ermmmmm
lepas 2 gi MARDI....
tgokkk pokok2 dan bunga2..,
cantekk jgk....
aku dgn yell pon apew lg...


posing gilew babi arrr
wakakkakakaka
hensem x aku...
wkakakkakak
yg plg best...
sempatt bergmbr lg kt tempat penyelidikan 2..
wakakkakaka

hahahhaha
ni keluarge bawu aku..
ramai x??
kuat kan ayah aku...
wakakakakakaa

yg plg hensem baju unggu 2...
wakakakkakakaka
memang best...
ermmmmmm
mase perjalanan nk balikk umah...
perh!!!!
lg best!!!
dalam basss
bahan2 owg...
hahahahhaa
memang riuh arrr dalam satu basss 2...
wakakakaka
memang satu kenangan yg aku x ley lupekan...
apew2 pon....
tetap bergambar biler nk balikkk
wakakakkakakaa


BEST SGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

kalau mcm best comment laa...
jangan kutuk2 pulakkk
^____________^