Sunday 5 June 2011

DIRI INI BUKAN AKU........


menyelinap kamar yg diriku selalu dibuai mimpi
disitu lah tempat diriku meluahkan perasaan
hanya bantal dan katil yg memahamiku
mencari sisa2 kenangan diriku pada waktu itu

setiap jirusan air yg aku rasai
kurasakan kesedihan dan kepedihan ditubuhku
hilang dan hanyut begitu saja
selepas aku mengeringkan tubuhku
kurasakan diriku penuh dgn kekecewaan yg aku rasai selama ini

angin hanya berbisik ditelingaku
mengatakan diriku bukan diriku yg sebenar
dimanakah kamu yg dulu
aku hanya berdiam melihat awan yg tidak pernah berubah warna...
diriku memberontak....
diriku mencari sinar harapan...
diriku....
diriku....
hanya tidak berdaya
disekat oleh satu perasaan yg aku benci selame ini...
cinta....
syg....
suke....
perasaan yg aku alami selame ini telah menyekse diriku
bukan menjadi diriku yg sebenar.....

aku bagaikan angin yg tidak berputus2
mencari jawapan disudut hatiku
tapi diriku tidaak berdaya mencari jawapan itu
kerana kesedihan dan kekecewaan penuh di hati ku ini....

No comments:

Post a Comment

kalau mcm best comment laa...
jangan kutuk2 pulakkk
^____________^