Sunday 29 May 2011

sering berduka akhirnyer bahagia yg telah wujud

alhamdulillah....
aku bersyukur paddamu ya allah
seowg insan yg bley membt kan aku tenang bersamenyer..
seowg insan yg membt kan hati aku lapang....
adakah dia bidadari yg kau hantarkan padaku ya allah...
dia bagaikan sebahagian nyawa ku dan sebahagian dari jiwa dan raga ku...
angin yg aku cari sering bersama ku..
air yg ku telah minum akhirnyer basah pada hati ku yg telah lame kotor...
jika aku jatuh cinta padanya...
aku bersyukur kerana engkau telah memnimbulkan perasaan cinta aku padanya...
jika aku mati..
aku rela kerana diriku telah bebas dari masalah...
jika aku tidak di perlukan lg...
ya allah...
ko amik lah nyawa ku...
aku rela meninggalkan semua owg yg aku syg....
tp...
aku tidak sanggup meninggalkan owg yg syg padaku...
aku ampunkan semua dose2 yg aku bt pada mereke...
jika diowg tidak maafkan kesalahan aku..
aku tidak bley bt apew ya allah..
hanya berserah padamu...

No comments:

Post a Comment

kalau mcm best comment laa...
jangan kutuk2 pulakkk
^____________^