Sunday 15 January 2012

ketika sayap telah tumbuh di tubuhku..
seakan akan aku mau berenang dan tidak berdaye mau terbang lagi...
di saat aku mempunyai sisik...
aku tidak rela berenang malahan ku berlari mengejar seribu bayangan yg belom pasti..
hujan yg turun terlalu lebat..
membt rase kesedihan dan kekecewaan sedang datang menghampiriku..
di mana angin...
di mana awan..
di mana matahari...
di mana semua yg menghampiriku dulu..
di mana?????
diriku bagaikan hujan yg turun...
dan berhenti ketike hbs...
jikalau aku pandai berlawan....
dan mempunyai kuasa yg luar biase...
akan ku hapus kan semua kekecewaan dan kesedihan yg dtg pada ku di saat ini...
aku kekiri aku kekanan...
di mana arah tuju ku yg ku tanda dulu..
di mana...
hanya yg tinggal sisa2 penderitaan aku selama ini...
kemana bunga yg berada di hati ku...
seolah2...
sudah layu apabila menyentuhnya..
aku bagai kan resah..
tidak tentu arah...
seperti angin yg x pernah putus2 terbang...
hanya ALLAH saja yg taw...
:'(

No comments:

Post a Comment

kalau mcm best comment laa...
jangan kutuk2 pulakkk
^____________^