Monday 16 May 2011

sudah ku katakan diriku telah dirasuk dgn kesedihan...

ya allah...
begitu berat ujian yg ko berikan pada aku ya allah...
aku tidak pernah merasai kesedihan yg selame ini ku anggap sbgi gembire...
aku sgt syg dgn dia...
knpew dia bt aku mcm ni...
aku pernah berjanji dgn dia...
sampai mati pon aku x kan sakit kan hati dia...
tp akhirnyer...
dia sakit kan hati aku...
diriku bagaikan di alam yg tidak mempunyai cahaya...
hanya kegelapan menyelubungi ku....
di mana rimba di mana kecewa..
kecewe dtg sendiri tanpa di duga...
knpe yg allah...
ape kesalahan aku padanyer sampai dia sanggup sedey kan hati aku ya allah...
jika satu hari nnti...
aku dgn dia berpisah dan tiada kaitan dgn dia apew2 pon...
aku harap aku mampu hidup kesorangan diri tanpa kasih syg drpd nyer...
jika kate2 dia yg benar itu menjadi dusta..
adakah aku bodoh percaye pada nyer 100 peratus...
aku bagaikan kertas yg x pernah di hargai dan disimpan utk menjadi kenangan...
hanye mengune biler kesusahan dan buang biler selesai...
diriku seperti lilin yg ko gunekan utk menerangi kegelapan hidup mu...
ya allah...
jika kau tarik nyawa ku ya allah...
tolong lah kau berikan hidayah pada mereke yg ku syg ya allah
ku mau mereke taw bahawa diriku menyelubungi kesedihan yg x pernah aku alami sebelom ini..
di sbb kan oleh peragai mereke yg tidak sedar diriku yg bnyk berkorban utknyer...
jika satu hari kau btol2 tarik nyawa ku...
tarik lah semua kenangan2 ku bersama owg yg ku syg utk pergi jauh daripada mereke...

No comments:

Post a Comment

kalau mcm best comment laa...
jangan kutuk2 pulakkk
^____________^