Thursday 5 May 2011

ermmmmmmmmmmmm :(

best jgk yer...
meneruskan hidupku tanpa angin2 yg berada disisi ku..
ku selalu berharap yg angin2 2 selalu beredar di tubuhku..
ku buntu...
ku menangis..
memikirkan salah sape bg masalah aku ini...
melihat bulan bagaikan kurindu seseowg yg akan membantu aku terus kan hidup..
bukan seseowg yg istimewa..
tp...
owg 2 adalah sahabt aku yg dpt membantu aku menyusuni jalan2 utk teruskan kehidupan ku..
tp...
aku tidak sangka...
angin yg ku tiup dulu pernah menikam belakang ku...
hati ku terluka..
terus menahan keperitan dan kesakitan ku alami...
mengapa cahaya matahari kini pudar..
mengapa bulan kini hilang..
knpew angin2 yg ku tiup dulu membt ku begini..
knpew???
sahabat adalah angin ku...
angin ku adalah sahabat...
x kan ku lupe semua 2 dalam hidup kepala ku..
perkataan 2 akan terus berlegar di dalam kepale otak ku...
akan ku buka jiwa dan raga ku utk memberi ruang semua perkataan2 yg berlegar di dalam otak ku..
terus berlegar jiwa dan raga ku...
kini..
ku terus harap...
dan ku terus menduga....
siapakah angin yg membley membantu ku...
satu hari nnti...
angin itu akan merayu2 dgn kesilapannyer..
tp...
bukan ku tidak akan memafami nyer...
cume..
aku x akan berkawan dgn nyer sampai biler2...

No comments:

Post a Comment

kalau mcm best comment laa...
jangan kutuk2 pulakkk
^____________^